Løvbjerg finder ny marketingchef i egne rækker

Løvbjerg - Navne 13. jun 2024 -
This describes the image
Foto: Løvbjerg
  • Josephine Meineche er forfremmet til ny marketingchef i den familieejet lavprissupermarkedskæde. 

Skrevet af: Søren Tougaard

Som e-commerce manager i næsten fire år har Josephine Meineche rykket den digitale udvikling i Løvbjerg, der tæller 17 lavprissupermarked. Blandt andet med udviklingen af kædens Ja tak-univers. 

Nu får hun så ansvar for de samlede marketingaktiviteter som ny marketingchef, meddeler kæden med base i Horsens.    

- Løvbjerg tager nu næste skridt på rejsen for at styrke marketing, og samler derfor ansvaret for alle marketingaktiviteter på kæden i et lille, agilt og stærkt team, som skal være med til at indfri de høje ambitioner om fortsat vækst på top- og bundlinje. Det er derfor med stor glæde, at vi kan informere om, at Josephine Meineche tiltræder stillingen som marketingchef i Løvbjerg.

Josephine er 32 år og uddannet cand.merc. i forretningsudvikling. Og hun er naturligvis stolt over forfremmelsen. 

- Det er snart fire år siden, jeg begyndte i Løvbjerg, og sikke en fantastisk rejse det har været! Derfor er jeg utrolig glad og stolt over at kunne dele denne nyhed om min forfremmelse som marketingchef. Jeg ser frem til at fortsætte denne spændende rejse sammen med hovedkontoret og alle butikkerne, og blandt andet sikre, at vi fortsat altid er relevante for vores kære kunde, skriver hun på Linkedin.

Josephine Meineche har før sin tid i Løvbjerg været salgs- og marketingansvarlig hos Digital Revisor. 

Opdateret 14. jun 2024