Virksomheder med et stærkt formål oplever langt større vækst

Virksomheder og brands, der formår at tilknytte et højere samfundsformål end blot at tjene penge, oplever større og hurtigere vækst

Foto: Søren Tougaard

Selv om det er en udfordring at fange forbrugernes opmærksomhed, fordi de i stigende grad irriteres over intetsigende reklamer, kan en farbar vej til at skabe mening, relevans - og i sidste ende merværdi - være purpose marketing.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelTilbudsaviser fanger forbrugeren bedst
Næste artikelDF vil fjerne forhadte afgifter
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.