Varefakta skal udbredes til flere varer

Heidi Søsted, ny direktør for Varefakta, er med et større idékatalog klar til at lægge en ny vækstplan

I fremtiden skal forbrugerne kunne se, hvad emballagen er lavet af, oplyser Varefakta-direktør Heidi Søsted. Arkivfoto: Mike Reuter

Flere forbrugere skal række ud efter varer med det trekantede Varefakta-logo, og den kendte mærkning med den høje troværdighed skal udbredes til flere varegrupper end i dag, hvor den især er kendt på dagligvareområdet.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelØkologi skal på menuen på restauranterne
Næste artikelKøbmanden, der tør være anderledes
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.