Varefakta skal udbredes til flere varer

Heidi Søsted, ny direktør for Varefakta, er med et større idékatalog klar til at lægge en ny vækstplan

I fremtiden skal forbrugerne kunne se, hvad emballagen er lavet af, oplyser Varefakta-direktør Heidi Søsted. Arkivfoto: Mike Reuter

Flere forbrugere skal række ud efter varer med det trekantede Varefakta-logo, og den kendte mærkning med den høje troværdighed skal udbredes til flere varegrupper end i dag, hvor den især er kendt på dagligvareområdet.

Sådan lyder visionen fra Varefaktas nye direktør, Heidi Søsted. Hun...

DEL
Forrige artikelØkologi skal på menuen på restauranterne
Næste artikelKøbmanden, der tør være anderledes
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.