Væksten i discount flader ud

Forskellene mellem vækstraterne i de enkelte butiksformater blev meget mindre i 2015.

Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

Efter flere år, hvor kunde-trafikken kun gik én vej: Fra købmænd, supermarkeder og varehuse mod et voksende antal discountbutikker, er billedet nu blevet noget mere broget.

I 2015 tegnede discount sig stadig for den største vækst blandt dagligvarebutikkerne med en samlet...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSvindel med slik en millionforretning
Næste artikelNybagt Michelin-stjerne gæster Foodexpo
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.