Unilever klar med fremtidens fødevarer

Det voksende behov for fødevarer tvinger industrien og forbrugerne til at tænke i nye, bæredygtige løsninger, hvor tørrede fødevarer er en løsning

Knorr kører en kampagne for en ny produktserie, hvor forbrugerne får ideer til opskrifter udelukkende med tørrede ingredienser, som forbrugerne kender fra deres eget køkken. Foto: Unilever

En af dagligvarehandlens vigtigste kamppladser i dag er frisk frugt og grønt. Udvalget er stort, dybt og varieret, og året rundt tilbyder butikkerne både kendte og eksotiske frugter og grøntsager til overkommelige priser.

Produktionen og transporten af de mange friske frugter og grøntsager...

DEL
Forrige artikelDansk Retursystem foran store investeringer
Næste artikelStor usikkerhed om fremtidens pantaftale
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.