Unilever vil have progressive reklamer

Forbrugerne skal i h√łjere grad kunne spejle sig i personerne i Unilevers annoncer.

Unilever v√¶lger er ny markedsf√łringsstrategi. Foto: Unilever

Unilever v√¶lger ny markedsf√łringsstrategi, s√• forbrugerne nemmere kan spejle sig i de personer, de ser i Unilevers annoncer.

Keith Weed, der er Chief Marketing and Communications Officer i Unilever, siger, at mange af de billeder, forbrugerne ser i reklamer på tværs af dagligvarebranchen,...

Vil du have det hele med?

Pr√łv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelLogistik bliver mere bæredygtig
N√¶ste artikelR√łverier s√¶tter bundrekord
Henrik Denman
Uddannet som journalist p√• Danmarks Journalisth√łjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, f√łrst som redakt√łr af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist p√• Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.