Unge får menukort i SuperBrugsen

Peter Lykke og Sune Grøndal Jakobsen fra Coop har skabt nye koncepter til SuperBrugsen med ideer fra unge i Generation Y

Sune Grøndal Jakobsen (tv) og Peter Lykke diskuterer detaljer i de nye elementer i SuperBrugsen, som skal få unge i Generation Y til at handle i kædens butikker. Foto: Henrik Denman

SuperBrugsen melder sig nu for alvor ind i kampen om at vinde en del af det store udespisningsmarked samt gøre det problemfrie indkøb endnu nemmere. I de kommende måneder tester tre af kædens supermarkeder et nyt koncept, der bl.a. byder på måltids-løsninger med menukort og løsvægt af frugt og grønt i en ny version.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNetto sætter adresse på de første ti nye butikker
Næste artikelSnacking skaber et marked for nye produkter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.