Unge får menukort i SuperBrugsen

Peter Lykke og Sune Grøndal Jakobsen fra Coop har skabt nye koncepter til SuperBrugsen med ideer fra unge i Generation Y

Sune Grøndal Jakobsen (tv) og Peter Lykke diskuterer detaljer i de nye elementer i SuperBrugsen, som skal få unge i Generation Y til at handle i kædens butikker. Foto: Henrik Denman

SuperBrugsen melder sig nu for alvor ind i kampen om at vinde en del af det store udespisningsmarked samt gøre det problemfrie indkøb endnu nemmere. I de kommende måneder tester tre af kædens supermarkeder et nyt koncept, der bl.a. byder på måltids-løsninger med menukort og løsvægt af...

DEL
Forrige artikelNetto sætter adresse på de første ti nye butikker
Næste artikelSnacking skaber et marked for nye produkter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.