Unge børnefamilier handler på nettet

Det er unge og børnefamilier i storbyerne, der driver væksten i handel med fødevarer på nettet i Sverige.

 

Det er først og fremmest unge og børnefamilier i storbyerne, der driver handlen med fødevarer på nettet frem i Sverige.

Det viser rapporten ”Digital Mathandel 2016”, som er udarbejdet af analysefirmaet HUI Research i Sverige på vegne af Svensk Digital Handel.

Rapporten beskriver...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelShell kostede to mia. kr.
Næste artikelBanebrydende grønt projekt i tysk Metro
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.