Ung it-ingeniør vendte Skousen

Jonas Dørken har som Skousen-direktør fået de fysiske butikker til at give overskud på nettets betingelser.

Adm. direktør i Skousen, Jonas Dørken vendte Skousen. Her ses han i hovedrollen i kædens tv-reklamer. Foto: Skousen

Den gamle familievirksomhed Skousen gik konkurs i 2011 og blev opkøbt af WhiteAway Group, hvis direktør Johannes Gadsbøll valgte at ansætte den unge og i denne sammenhæng uprøvede it-ingeniør Jonas Dørken til at forestå den omfattende turnaround af hvidevarekoncernen.

– En af årsagerne...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelFoodies stiller flere krav
Næste artikelMad på nettet rykker hos svenskerne
Claus Jensen
Claus Jensen, selvstændig journalist og projektudvikler i Mediehuset Periskop i Aarhus. Tidligere Dansk Handelsblad, Aarhus Stiftstidende, freelancebureauet Journalist 8000 C og Frederiksborg Amts Avis. Speciale erhvervsliv. Se mere på http://www.periskop.dk