Undgå udsolgte varer og få øget vækst

Leverandørerne kan skabe en værdi på en-to pct. blot ved at sætte fokus på, at varerne er på hylden

Foto: Claus Sjödin

 

Mange dagligvareleverandører kan skabe vækst ved at sikre sig, at deres varer ikke pludselig er udsolgt i butikkerne. Tomme hylder med udsolgte varer irriterer mange forbrugere – og hvad værre er, de vælger ofte et konkurrerende produkt eller endda helt undgår købet.

Udsolgte varer...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelCoop dropper fy-stoffer i solcreme
Næste artikelIrma i samarbejde med Waitrose
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.