Ugeblade på nedtur

Danskerne køber flere specialmagasiner og ugeblade
Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

De danske ugeblade mistede læsere i stort omfang i løbet af andet halvår af 2014. Det viser nye læsertal fra Index Danmark/Gallup.

Nogle ugeblade blev dog ramt hårdere end andre. Særligt synlig er Se & Hørs nedtur, som givetvis fik ekstra fart på grund af afsløringerne af bladets...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelArla er mest innovativ
Næste artikelBrugsen i Roager nu med posthus
Claus Jensen
Claus Jensen, selvstændig journalist og projektudvikler i Mediehuset Periskop i Aarhus. Tidligere Dansk Handelsblad, Aarhus Stiftstidende, freelancebureauet Journalist 8000 C og Frederiksborg Amts Avis. Speciale erhvervsliv. Se mere på http://www.periskop.dk