Udenlandske medier elsker Carlsberg og Arla

De to danske fødevarevirksomheder forstår at skabe medieomtale verden over, viser ny undersøgelse.

Carlsberg forventer en høj encifret organisk vækst i 2018 efter et stærkt første halvår. Foto: Carlsberg

Øl, mælk og bacon. Danske fødevarer er populære i udlandet, men særligt to danske fødevarevirksomheder formår at skabe medieomtale verden over.

Carlsberg og Arla er de to danske fødevarevirksomheder i dagligvarebranchen, som har fået mest medieomtale ude i verden. Det viser en ny...

DEL
Forrige artikelPriskonkurrence sænker indtjeningen i Matas
Næste artikelAldi lukker 32 butikker i Danmark
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.