Uden mursten – ingen omnichannel

Ugens leder, Jesper Veber Knudsen, ansvarshavende redaktør

Foto: Ulrik Samsøe Figen

E-handelsgiganterne Amazon og Alibaba gør det - og det samme gør de klassiske detailkæmper Walmart og Tesco: Arbejder på at sammensmelte onlinehandel med butikker af gode gammeldags mursten til et i bedste fald sømløst og sammenhængende univers, hvor de møder deres kunder præcis, hvor de gerne vil handle.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelMeny vil have fat i conveniencekunderne
Næste artikelNem afhentning af dåser via mobilen
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.