Tulip vil hente vækst ved produktudvikling

Fødevarevirksomheden oplever markeder med lav vækst og det kræver øget fokus på produktudvikling.

Lancering af nye forbrugervenlige og tidssvarende produkter er afgørende for Tulips fortsatte vækst, skriver selskabet i årsregnskabet. Foto: Tulip

Tulip Food Company sætter nytænkning og innovative, tidssvarende produkter på dagordenen for at løfte væksten.

Fødevarevirksomheden tog ganske vist et gevaldigt spring på 31 pct. i omsætningen i regnskabsåret 2016/17, men den vækst kan henføres til en enkelt hovedfaktor, nemlig at...

DEL
Forrige artikelMeny-butik får hædrende omtale
Næste artikelNy VW Crafter med masser af kræfter
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.