Topchefer tror på vækst i dagligvarehandlen

Innovation er et vigtigt fokusområde for topcheferne, viser ny undersøgelse.

Toplederne i dagligvarehandlen tror på vækst og vil udnytte de muligheder, som den teknologiske udvikling har skabt, viser en undersøgelse fra PwC. Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Globaliseringen og den teknologiske udvikling kan opleves som trusler af mange virksomheder, men det byder også på nye muligheder, og her står innovation højt på dagsordenen for topledere i dagligvarehandlen og den øvrige detailhandel.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelOK Plus går efter flere butikker i et hårdt marked
Næste artikelKrisen fortsætter for Rema i Norge
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.