Toms’ mærkevarer er guld værd

Et stærkere fokus på de klassiske mærker øger markedsandele og indtjening i Toms Gruppen.

Toms Gruppen har øget fokus på de klassiske mærkevarer som Toms Guld Barre. Foto: Toms

Et stærkere fokus på de kendte mærkevarer har for alvor bragt Danmarks største konfekturevirksomhed, Toms, ind i en positiv udvikling. Den økonomiske succes skyldes især et stærkere fokus på virksomhedens forstærkede fokus på de kendte mærkevarer.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikel7-Eleven kårer årets købmænd
Næste artikelVarefakta får ny direktør
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.