Tilbudsaviser er bedste inspirationskilde før køb

Tilbudsaviser og kataloger er det sted, flest forbrugere søger inspiration før dagligvareindkøb, viser forbrugerundersøgelse

Foto: Mikael Hjuler

Det kan godt være, tilbudsaviser er gammeldags, men intet sted er tilsyneladende bedre til at inspirere forbrugerne før dagligvarekøb end netop tilbudsaviser. Det viser forbrugerundersøgelsen Marketsquare Shopper Insights 2017, der har taget temperaturen på 2.217 forbrugeres indkøbsvaner...

DEL
Forrige artikelDe er nye på ledelsesgangen
Næste artikelUnilever vil have progressive reklamer
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.