Takeaway skal frem i butikkens forområde

Satsningen på at sælge mere takeaway stiller krav til butikkerne, siger Henning Bahr

De Coop-ejede Kvickly-varehuse tabte 92,5 mio. kr. i første halvår af 2017. Foto: Helle-Karin Helstrand

Coop bevæger sig i den rigtige retning ved at indgå et partnerskab med Catering Danmark for at få en større bid af udespisningsmarkedet. Men samtidig bliver Coop nødt til at nytænke sine butikker, så kunder, der går målrettet efter et måltid mad, kan komme hurtigt til og videre på...

DEL
Forrige artikelNye betalingsvaner truer kreditkortet
Næste artikelCoop går efter takeaway-markedet
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.