Supermodel reklamerer for Bilka-tøj

Renée Toft Simonsen og hendes datter er nye ambassadører for tøjmærket VRS

Renée og Ulrikke Toft Simonsen bliver frontfigurer for Føtex og Bilkas tøjmærke VRS. Foto: Dansk Supermarked Group

Føtex og Bilkas tøjmærke VRS får to nye ambassadører, når tidligere supermodel Renée Toft Simonsen og hendes datter Ulrikke Toft Simonsen bliver nye frontfigurer.

Det nye samarbejde skal udbrede kendskabet til VRS-brandet, der inkluderer både modetøj, sko, tilbehør og basistøj og har været på markedet i godt et år.

– VRS er allerede et hit hos kunderne i Føtex og Bilka, og vi scorer højt på parametre som ‘mode for hele familien’ og ‘value for money’, når vi spørger kunderne. Den nye kampagne skal i højere grad også sætte fokus på kvalitet og fremvise vores brede basissortiment, siger Ann Brandt, der er brand manager for VRS.

De to modeller får deres debut som frontfigurer 31. marts, når en ny kampagne rulles ud med både reklamer på sociale medier og landsdækkende tv.

DEL
Forrige artikelKontrol afslører ny fødevaresvindel
Næste artikelLidl udsender bæredygtighedsmanifester
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.