Succes med salg af mad i togkiosker

DSB's kiosker, som drives sammen med 7-Eleven, sælger flere kioskvarer og færre togbilletter.

Kort & Godt kioskerne, som 7-Eleven driver sammen med DSB, har succes med salg af madprodukter. Arkivfoto: Ulrik Samsøe Figen

DSB-kioskerne Kort & Godt er nu atter på rette spor med stigning i omsætningen efter et dyk i 2015, og det er bl.a. det øgede udbud af spiseklar mad, der skubber salget i vejret.

Kæden med 77 butikker på togstationer, der drives i samarbejde med 7-Eleven, fik i 2016 en omsætning på 975...

DEL
Forrige artikelReitan kan blive største købmandsgrossist
Næste artikelFødevarestyrelsen advarer imod Tulip-produkt
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.