Voksende salg i conveniencemad

Easyfood øgede i 2016 omsætningen med 18 pct. på at producere convenienceprodukter.

Easyfood i Kolding oplever stigende travlhed med at producere convenienceprodukter. Foto: Easyfood

Conveniencesektoren oplever stigende efterspørgsel hos forbrugerne, og den øgede interesse for at spise convenienceprodukter mærker man også hos Easyfood i Kolding, der er en af landets store producenter af conveniencemad.

Omsætningen voksede i 2016 med 18 pct. og landede på ca. 260 mio....

DEL
Forrige artikelCoop sender penge til sin skrantende discountkæde
Næste artikelStabilt milliardoverskud i Dagrofas norske ejer
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.