Stort potentiale i convenience – både til hverdag og fest

Meny oplever en stigende efterspørgsel på middagsretter – også til højtiderne, når det skal være finere middage

Foto: Helle-Karin Helstrand

Mens det tidligere var lidt flovt at købe færdigretter som en frossen pizza eller hakkebøffer på dåse, er det nu i højere grad mainstream både til hverdag og fest. Det oplever man bl.a. i Dagrofas højprofilkæde Meny, der havde stor succes med at sælge en fire-retters nytårsmenu.

– Vi...

DEL
Forrige artikelØget salg af nydelsesmidler styrker LetKøb
Næste artikelDrømmen om en ny vækstsæson
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.