Stor kampagne for mærkevarer

Dagligvareleverandørerne lancerer kampagnen "Mærker, du kan stole på".

For første gang i Danmark står brancheforening og en række stærke brands bag en fælles kampagne for mærkevarerne. Foto: Helle-Karin Helstrand

Dagligvareleverandørerne gennemfører nu en landsdækkende kampagne, der skal fortælle forbrugerne om mærkevarernes kvalitet og originalitet.

Det er første gang i Danmark, at brancheforeningen Dagligvareleverandørerne (DLF) og en række stærke mærkevarer går sammen om en fælles kampagne...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSwipp øger konkurrencen til MobilePay
Næste artikelStregkoden bliver usynlig
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.