Stor ICA slipper godt fra at droppe tilbudsavisen

I hovedstaden Stockholm køber kunderne lige så meget uden omdeling af trykte reklamer, viser erfaringer fra ICA Kvantum Liljeholmen

ICA Kvantum Liljeholmen har et salgsareal tæt på 2800 kvm. Butikken omsætter for næsten 400 mio. svenske kr. Foto: ICA Kvantum Liljeholmen

Nogle gange er det overraskende, hvor store forskelle der er mellem markederne i lande, som ellers ligner hinanden en del. Som for eksempel Danmark og Sverige.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelCircle K indskrænker millionunderskud
Næste artikelPer Bank anfægter væksttal fra Danmarks Statistik
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.