Stigende salg af fuldkornsprodukter

Fuldkornspartnerskabet håber, at den positive udvikling fortsætter.

Lavt hvedeudbytte presser prisen på kornet i vejret, men det burde ikke påvirke brødpriserne herhjemme. Foto: Creative Commons

De danske forbrugere får hele tiden flere fuldkornsprodukter at vælge imellem, og de tager positivt imod de mange muligheder for at spise sundere.

Antallet af produkter med fuldkornslogoet er steget markant, siden logoet blev lanceret i 2009. Siden 2016 er antallet af logomærkede produkter...

DEL
Forrige artikelDanskerne vil købe mere convenience
Næste artikelSelskabet bag Landmad under konkursbehandling
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.