Stærke CSR-satsninger skaber nye ømme tæer

Ugens leder af ansvarshavende redaktør Jesper Veber Knudsen

Foto: Ulrik Samsøe Figen

For godt et års tid siden fik jeg en god ide.

Det mente jeg i hvert fald selv den gang.

Og det gør jeg på mange måder stadig. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at se Dansk Handelsblad som medarrangør af en prisuddeling for dagligvarebranchen, der skulle have fokus på CSR – ud fra den simple...

DEL
Forrige artikelDebat: Dansk kamp mod madspild høster anerkendelse i New York
Næste artikelArmbåndsure kan blive fremtidens betalingsløsning
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.