Specialoste i pop-up butik

Mejeriselskabet Arla nøjes nu ikke med at sælge deres oste via de traditionelle dagligvarebutikker. Castello går med en ny pop-up butik i København helt nye veje for at friste ostenydere.
Pop-up butikken ligger på det travle hovedstrøg Købmagergade i det centrale København. Butikken er bygget op om temaet "Kunsten at nyde god ost", og derfor er der lagt vægt på, at ostene bliver præsenteret visuelt fl ot, ligesom det er muligt at smage bl.a. vin, kiks og chutney.
Butikken er kun åben indtil den 31. maj, og i løbet af butikkens levetid vil der blive afholdt forskellige smagsarrangementer og temaaftener.
Videre ud i verden I perioden 2011-13 er salget af specialost i Danmark steget med 23 pct. fordelt på både udenlandsk og danskproducerede oste. Castello er i Danmark bedst kendt som en klassisk blåskimmel, men i udlandet er ostemærket kendt som specialost af god kvalitet.
- Castello er de danske specialostes fl agskib, og derfor vil vi gerne vise de danske forbrugere, at de kan få specialost af meget høj kvalitet uden nødvendigvis at skulle kigge ud over landets grænser, siger marketingdirektør i Arla Danmark, Jakob B. Knudsen, i en pressemeddelelse.
Når butikken lukker sidst i maj, rejser konceptet videre til New York, London og en række andre storbyer.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis