Spars kædedirektør: Nu skal vi holde dampen oppe på vores nye kunder

Spars helt nye strategi indeholder en øget digitalisering, men fokus er på optimering af kædens butiksnet og sortiment samt købmændenes kompetencer

Foto: Helle-Karin Helstrand Grafik: Ulrik Samsøe Figen Kilde Grafik: Retail Institute Scandinavia

Mens 150 butikker for et års tid siden var et vigtigt pejlemærke for Spars kædedirektør, Niels Karstensen, er han i dag godt tilfreds med de 140, som kæden lige nu består af.

Det er nemlig lykkedes for Spar ikke alene at kapre markedsandele med en udvidelse af kæden fra 118, før...

DEL
Forrige artikelSpars butikker øger omsætningen med 5 pct.
Næste artikelSpar jubler over markant omsætningsvækst
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.