Snackbarer bliver mere populære

Ifølge analysevirksomheden Quantic bliver snackbarer mere populære, fordi de er et bekvemmeligt måltid og opleves som sunde.

Danskerne går i stigende grad over til det hurtige og nemme mellemmåltid, hvor der i dag findes et stort udbud af müsli-, energi- og rawbarer. Foto: Colourbox

Fitnessbølgen er rykket ind på supermarkedernes butikshylder. Forbruget af snackbarer er stigende, fordi de er nemme mellemmåltider og imødekommer mange forbrugeres ønske om at leve sundere.

Danskerne går i stigende grad over til det hurtige og nemme mellemmåltid, hvor der i dag findes et...

DEL
Forrige artikelBrændstofforhandlernes indkøbsforening fordobler resultatet
Næste artikelLeverandører går ind i omnichannel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.