Snackbarer bliver mere populære

Ifølge analysevirksomheden Quantic bliver snackbarer mere populære, fordi de er et bekvemmeligt måltid og opleves som sunde.

Danskerne går i stigende grad over til det hurtige og nemme mellemmåltid, hvor der i dag findes et stort udbud af müsli-, energi- og rawbarer. Foto: Colourbox

Fitnessbølgen er rykket ind på supermarkedernes butikshylder. Forbruget af snackbarer er stigende, fordi de er nemme mellemmåltider og imødekommer mange forbrugeres ønske om at leve sundere.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelBrændstofforhandlernes indkøbsforening fordobler resultatet
Næste artikelLeverandører går ind i omnichannel
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.