Smartphones skal lokke kunderne rundt i centret

I Kolding Storcenter vil man nu bruge mobiltelefonen til at få kunder rundt i centret og lokke dem ind i butikker. Centret har kastet sig ud i et forsøg med en slags tilbudsskattejagt, hvor kunderne med kameraet i mobiltelefonen skal bippe på forskellige koder i butikkerne. Herefter får kunden adgang til et tilbud, der er forbeholdt dem med en smartphone. Centerchef Gitte Lindboe fortæller, at det skal give trafik rundt i centret, og hun mener også, at butikkerne vil få besøg af nogle kunder, som måske aldrig ville være kommet i butikken, da koderne ikke vil være ved indgangen. Hos Dansk Erhverv viser en ny undersøgelse, at syv ud af ti danske virksomheder forventer at bruge flere ressourcer på digitale services som apps og sociale medier.
- Vi har kun set toppen af isbjerget, påpeger chefkonsulent Christian Ohm.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis