Shobr: Vi er kommet godt fra start

Leverandørernes elektroniske markedsplads udvikler  sig efter planen, siger adm. direktør Lars Munch Johansen.

Foto: Shobr

Selv om dagligvareleverandørernes nye online markedsplads, Shobr, gik i luften umiddelbart før sommerferien, har Shobr fået fodfæste og har fået forretningen i god gænge.

Siden Shobrs start i midten af juni har netbutikken leveret mere end 2.000 ordrer i hele Danmark. Antallet af...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSpillelysten når nye højder
Næste artikelButikkernes salg på Dankortet falder
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.