Shitstorm kræver saglighed

Folkets domstol - de sociale medier - er ikke altid retfærdig. Hvad gør man, når man lander i stormvejr, som det netop er sket for Coop?

Facebookbrugerne har delt Madværkstedets video over 11.000 gange. Screendump: Facebook

Flere virksomheder har efterhånden lært, at man skal træde varsomt på de sociale medier som f.eks. Facebook. Senest kom Coop i uvejr på grund af et angreb fra en lille fynsk fødevareproducent – Madværkstedet.

Madværkstedet delte den 22. april en video på Facebook, hvor en navngiven...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelKFI lander sit største overskud i syv år
Næste artikelBilka skærper priskrigen
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.