Salgssucces med fokus på nicher

Udlandet er mere interesseret i nye fødevaretrends end danske forbrugere, viser erfaringerne hos Nakskov Mill Foods.

Nakskov Mill Foods oplever større interesse for nicheprodukter i udlandet end herhjemme. Foto: Madbureauet

Den danske fødevareproducent Nakskov Mill Foods har succes med at fokusere på nicheproduktion, herunder glutenfri og økologi.

Det nye årsregnskab for 2016 viser et bruttoresultat på 25,7 mio. kr., som holder sig på samme høje niveau som de to foregående år.

Nakskov Mill Foods leverer...

DEL
Forrige artikelOst druknet i whisky
Næste artikelGode penge i øllebrød og drys
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.