Salget på Coop.dk Mad er næsten fordoblet på et år

Udskiftningen af Postnord som distributør forbedrer servicen og mindsker omkostningerne hos Coops e-supermarked

Flere og flere forbrugere vil købe dagligvarer på nettet. Nielsen forudser en global vækst på 18,4 pct. om året frem mod 2022. Arkivfoto: Coop

For halvandet år siden blev Coop.dk Mad lanceret som Coops nye e-supermarked og arvtager fra Irma.dk.

I november sidste år meldte Coops analysechef Lars Aarup om en vækst i e-supermarkedsforretningen på 53 pct. og den fremgang er forsat i 2017, fortæller Morten Viktor, direktør for Coop.dk...

DEL
Forrige artikelKineserne kommer
Næste artikelBedre emballage skåner miljøet
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.