Sådan erobrer Aldi det engelske marked

Det dur ikke at fremstå som en tysk kæde, siger Aldis UK-topchef, som fortæller om den nye strategi

Foto: Aldi

 

 

Den tyske detailgigant Aldi har for alvor fået hul igennem til de engelske forbrugere, som i stigende grad kvitterer med at lægge deres indkøb i Aldis butikker inklusiv Aldis voksende online salg.

Topchefen for Aldis forretning i Storbritannien og Irland, Matthew Barnes, fortæller i et...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDanskerne går oftere på indkøb
Næste artikelFlere smæk til Walmarts britiske kæde
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.