Q8 øger satsning på to-go-mad

Konkurrencen om conveniencekunderne er hård, og nu øger Q8 sin indsats for at vinde flere kunder

Ny snackbag - den øverste del af emballagen fjernes, så der er en ”holder” tilbage. Foto: Q8

Kæden har netop udviklet en snackbag, der skal gøre det nemmere for kunden at spise sin sandwich i bilen eller tage den med på farten. Men det er ikke kun emballagen, der skal være bedre. Kæden er samtidig i gang med at videreudvikle sit madkoncept af frisklavet mad.

– Vi arbejder konstant...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelElevansættelser kan koste dyrt
Næste artikelDagrofas bestyrelsesformand fortsætter
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.