Proshop tager konkurrencen op med Amazon

Den danske e-handler har rundet 1 mia. kr. i omsætning. Et automatiseret lagersystem gearer virksomheden til yderligere vækst. Især i udlandet

Proshop har langt hen ad vejen automatiseret lageret, men der er stadig brug for varme hænder til visse af kasserne. Foto: Ulrik Samsøe Figen

Når man besøger Proshop i det sydlige Aarhus, kan det være svært at forestille sig, at Proshop for 25 år siden startede ud i beskedne rammer i en computerbutik i hjertet af Aarhus.

I dag fører den rendyrkede e-handelsvirksomhed 150.000 varenumre, konkurrerer i syv lande og runder i år for...

DEL
Forrige artikelL’Oréal bedst til ligestilling i Europa
Næste artikelMeny har udnævnt Årets Købmænd
Søren Tougaard
Uddannet journalist fra DJH i 2005. Har herefter blandt andet mandsopdækket detailverdenen for Retail Institute Scandinavia og senest arbejdet som selvstændig journalist og kommunikationsrådgiver med fokus på detail, fødevarer og energi. Skriver nyheder, dybde og reportager.