Procter & Gamble har frasolgt brands

Øget fokus på færre brands påvirker omsætningen i det danske selskab.

Procter & Gamble er en af verdens største mærkevarekoncerner. Foto: Procter & Gamble

Det danske selskab i den internationale mærkevaregigant Procter & Gamble fik i regnskabsåret 2016/17 et fald i omsætningen, der blev 63 mio. kr. mod 67 mio. kr. året før.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelEn lille gruppe forhandlere bliver i Circle K
Næste artikelNy butik skal sælge for 80 mio. kr.
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.