Private label-varer får mere plads i tilbudsavisen

Vin ligger forsat på toppen som den vare, der flest gange bliver promoveret i tilbudsaviserne, mens delikatessevarerne nu er med

Arkivfoto: John Ehbrecht

Kædernes egne varer, de såkaldte private label-produkter, fik sidste år flere pladser i de ugentlige tilbudsaviser, viser en ny opgørelse fra konsulenthuset iCoCos Tilbudsdata.

Antallet af private label-varer steg i alt 4,6 pct., hvilket dækker over en ret stor spredning i kæderne....

DEL
Forrige artikelCoops tilbudsaviser skrumper
Næste artikelAalborgenserne vil have hygge med i handlen
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.