Private label-salget står i stampe

Supermarkedernes egne mærker vinder
slet ikke terræn i det omfang, som udmeldingerne fra mange kæder
kan give indtryk af.

Ifølge de nyeste tal fra den
internationale organisation for private label-producenter PLMA steg
private label-varernes andel af salget her i landet marginalt
sidste år...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelUdsigt til billigere fødevarer
Næste artikelEr virksomhedsansvar rent hykleri?
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.