Prisen på hver fjerde af Coops lavprisvarer er uændret

Tre ud af fire varer er sat ned i brugserne i Coops ”fastlavpris”-program. Det gælder hovedsagelig mærkevarer

Foto: Helle-Karin Helstrand Fakta markedsfører prisfald på bannere

For godt tre uger siden, den 24. januar, gjorde Coop sit indtog i priskrigen ved at introducere et lavprisprogram, der skal gøre den daglige indkøbskurv billigere i koncernens butikker. Samtidig lød det fra landets største dagligvarekoncern, at de lave priser skal erstatte nogle af de ugentlige tilbud.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelNormal runder 100 butikker til foråret
Næste artikelNetto mister terræn i avisernes pristjek
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.