Polsk markedsleder opgraderer butikkerne

Discountkæden Biedronka med over 2700 butikker er - lige som Netto og Lidl - ved at løfte sit koncept

FOTO: JERÓNIMO MARTINS

Når Dansk Supermarked har udvalgt Polen som det ene af to markeder udenfor Danmark, hvor discountkæden Netto skal ekspandere, er der to oplagte grunde, som springer i øjnene: Trods tilstedeværelsen af en række internationale dagligvaregiganter er Polen for det første stadig langt fra et...

DEL
Forrige artikelFlere salgselever kommer nu i praktik i en butik
Næste artikelLidl bliver sponsor for håndboldforbund
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.