Opfordring til forbrugerne fra Coop-topchef: Tjek lige priserne

Føtex er ikke alene om at sætte priserne ned. Det sker hele tiden og i alle kæder, siger Peter Høgsted og snakker om ”dubiøse prisbudskaber”

Coops topchef Peter Høgsted. Arkivfoto: Henrik Frydkjær

Føtex meddelte forleden, at kæden investerer en kvart mia. kr. i at sætte prisen på mindst 2000 dagligvarer ned. Målet for Dansk Supermarked, der ligger på en andenplads efter Coop, er at vinde markedsandele.

Nu svarer Coops topchef Peter Høgsted igen i en klumme i Berlingske Business,...

DEL
Forrige artikelFire Coop-vareserier renset for skadelige stoffer
Næste artikelTobaksproducenterne vil hæve cigaretafgiften
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.