Onlinesalg kræver et stort butiksnet

Et samarbejde mellem producenter og specialbutikker er oplagt, men det stiller krav, siger eksperter

Flemming Birch mener, at en click & collect-løsning kræver et stort butiksnetværk

Små producenter af fødevarer vil øge salget online direkte til forbrugerne, men online-løsninger stiller også nye krav.

Den onlineløsning, hvor handelsplatformen smagdanmark. com samarbejder med special-fødevarebutikker under FødevareDanmark, virker ifølge eksperter god og oplagt, men...

DEL
Forrige artikelRetursystemet står med nye udfordringer
Næste artikelNyt samarbejde om lokale fødevarer
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.