Omnichannel bliver standard

Besøgende på fagmessen EuroCIS i februar vil opleve, at det nu er et krav for detailhandlen at arbejde med omnichannel. Foto: Messe Duesseldorf

I dag forventer forbrugere med omnichannel, at de  kan ose, købe ind, betale og bytte varer, hvor og hvornår de vil.

Omnichannel har i de senere år været et af de hotteste emner inden for detailhandel og har været udpeget som en af de største trends. Men det slutter nu, hvor omnichannel...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelDagrofa forlænger landmandsstøtte
Næste artikelVideo: Ombygning af MENY Langenæs
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.