Økologisk babymad stiger mest

Havregryn er den varer, som oftest sælges i en økologisk udgave, men babymad vækster mest i år

Grafik: Ulrik Samsøe Figen

Salget af økologisk babymad er vokset med 60 pct. i første halvår af 2017, og på en andenplads over varegrupper, der øger sin økologiske andel, kommer kartofler med en vækst på 40 pct.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelBørnefamilier køber økologi online
Næste artikelØkologi-salget vokser med 2 mia. kr. i år
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.