Nyt “pristjek” fra Coop har fokus på CSR

Coop introducerer et nyt parameter i kampen om at kunne vise den bedste bon fra et indkøb

Annonce i Berlingske den 15. maj 2018

“Okay. Så lad os sammenligne bonner.”

Sådan lyder det i helsides dagbladsannoncer fra Coop, der fremviser en bon fra et helt almindeligt hverdagsindkøb.

Koncernen går således ind i konkurrencen om den “bedste” bon, men mens andre koncerner har fokus på pris, har Coops topchef Peter...

DEL
Forrige artikelHveranden dansker har mindst en ugentlig kødfri dag
Næste artikelMinistre kaldes i samråd om Udbudsloven
Helle-Karin Helstrand
Er uddannet på Danmarks Journalisthøjskole i 2000 og har stort set siden været tilknyttet Dansk Handelsblad. Har i perioder også arbejdet freelance på en lang række magasiner og fagblade. Skriver nyheder, reportager og redigerer avisens navnestof. Tager billeder og mindre videoer.