Nyt Netto-koncept skal drive ekspansion

Topchefen for Netto har planen for fremtidens Netto klar: Færre spotvarer, mere plads til det faste sortiment, fokus på kernen med at gøre gode varer tilgængelige for mange og et mere dansk udtryk i butikkerne.

Michael Løve tog for fem måneder siden springet som topchef for byggemarkedskæden B&Q i England til stillingen som adm. direktør for Netto International. Foto: Henrik Frydkjær

Den første version af fremtidens Netto åbner dørene i København tidligt på sommeren, måske allerede til juni.

Det nye koncept vil på flere måder adskille sig fra de eksisterende butikker, og det skal øge væksten og styrke kædens muligheder for at iværksætte en storstilet ekspansion...

DEL
Forrige artikelPensionsselskaber kredser om Coop-ejendomme
Næste artikelNets gør Alipay tilgængelig i danske butikker
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.