Nyt Netto-koncept skal drive ekspansion

Topchefen for Netto har planen for fremtidens Netto klar: Færre spotvarer, mere plads til det faste sortiment, fokus på kernen med at gøre gode varer tilgængelige for mange og et mere dansk udtryk i butikkerne.

Michael Løve tog for fem måneder siden springet som topchef for byggemarkedskæden B&Q i England til stillingen som adm. direktør for Netto International. Foto: Henrik Frydkjær

Den første version af fremtidens Netto åbner dørene i København tidligt på sommeren, måske allerede til juni.

Resten af indholdet 
er kun for medlemmer.

Prøv 4 uger gratis

DEL
Forrige artikelPensionsselskaber kredser om Coop-ejendomme
Næste artikelNets gør Alipay tilgængelig i danske butikker
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.