Nye produkter giver Carletti vækst

Omsætningen steg i 2016 med 2 pct. til 357 mio. kr.

Lanceringen af en ny P-tærte karamel gav Carletti øget vækst i 2016.

Forbrugerne kvitterer slikproducenten Carletti for at sende en stadig strøm af nye slikprodukter på markedet.

Især lanceringen af en ny P-tærte karamel har bragt vækst i salget i 2016 for virksomheden, der er Danmarks næststørste slikproducent efter Toms og især er kendt for sine...

DEL
Forrige artikelSyv danske feriesteder pryder Coca-Cola flasker
Næste artikelKonstant vækst i salget af skærekager
Henrik Denman
Uddannet som journalist på Danmarks Journalisthøjskole i 1983. Har skrevet om dagligvarehandel og detailhandel generelt siden 1986, først som redaktør af fagbladet DetailBladet 1986-2007 og siden 2007 som journalist på Dansk Handelsblad. Skriver nyheder og reportager.