Nye britiske Netto’er omsætter 50 mio. per styk

Umiddelbart tegner fremtiden lys for Dansk Supermarkeds joint venture med giganten Sainsbury’s om at bringe en ny udgave af discountkæden Netto i spil på det britiske marked, hvor de tyske discountere Aldi og Lidl for tiden oplever kolossal vækst.

Test-Netto nummer ti i England er netop...

Vil du have det hele med?

Prøv fuld adgang GRATIS i fire uger

Allerede abonnent?
DEL
Forrige artikelSvenske spilforhandlere er positive
Næste artikelKiwi åbner julekalender på Facebook
Jesper Veber Knudsen
Har i mere end 15 år siden uddannelsen på Danmarks Journalisthøjskole beskæftiget sig med erhvervsjournalistik om især detailhandel og fødevarer. Før Dansk Handelsblad har han bl.a. arbejdet på Foodwire.dk, Økologi & Erhverv og som medredaktør på Levnedsmiddelbladet. Er daglig leder af bladets redaktion og skriver især nyheder og analyser.